Nega kose u zimskim mesecima

Od januar 26, 2019Hair, Nega kose

Koliko god da je kosa negovana, tokom zimskih meseci potrebni su joj posebna pažnja i nega. Kombinacija parnog grejanja, vetra, snega i temperaturne razlike, često utiču nepovoljno na vlas i površinski sloj kože na glavi. Evo nekoliko saveta kako da negujete kosu dok ne stignu topliji dani:

  1. Svedite pranje na minimum

Savet je da ukoliko možete, ne perete kosu više od dva, tri puta nedeljno. Tako ćete smanjiti i korišćenje fena i dodatno isušivanje, koje negativno utiče na već osetljivu kosu.

  1. Izbegavajte vruć tuš

Svi smo u iskušenju da kada uđemo sa snega i hladnog vetra uskočimo pravo pod vreo tuš, ali mlaka, skoro hladna voda povoljnije utiče na kožu glave i vlas. Ograničite vreme provedeno pod tušem na 10 minuta i koristite samo mlaku vodu.

  1. Šampon i balzam

Pažljivo birajte preparate koje nanosite na kosu zimi; odaberite šampon bez ili sa što manje sulfata koji može da pravi probleme  već oštećenoj kosi jer uklanja dobra, prirodna ulja koja štite vlas. Ukoliko ste u prilici, uložite novac u gust, kvalitetan balzam koji sadrži pantenol, sojin protein  i druge masne kiseline. Ovi sastojci pomažu kosi da zadrži vlagu. Birajte kreme umesto seruma jer omekšavaju dlaku i štite je od vetra.

U Studiju Prostor radimo i sa REDKEN proizvodima od kojih izdvajamo „All Soft“ liniju koja olakšava trenutno rasčešljavanje i pruža kosi neophodnu vlagu, mekoću, sjaj i pokret.

„All Soft“ REDKEN linija

 

4. Recite NE vezanoj kosi

Gumice dodatno lome vlas; tokom zime nosite puštenu kosu što češće, a ako vezujete konjski rep, vezujte ga uvek na različitoj visini, kako biste izbegli pritisak i lomljenje vlasi na istom mestu.

  1. Ishrana i hidratacija

Konzumiranje hrane bogate vitaminima, mineralima i prirodnim uljima ne samo da će povoljno uticati na zdravlje već i na stanje organizma u celini. Zdrava, negovana kosa voli vitamine C, A, E, mnogo gvožđa i selena, koje unosimo voćem, povrćem, ribom, mesom, žitaricama i koštunjavim voćem. Redovna i obilna hidratacija je neophodna za zdravu, hidriranu kosu. Vitamin C je naročito bitan jer pomaže proizvodnju slobodnih radikala u organizmu koji štite dlaku od pucanja i listanja.

puštena kosa bez lomljenja

 

6. Redovno šišanje

Najefektivniji način da držite kosu konstatno zdravom jesu redovni odlasci kod frizera i skraćivanje oštećenih delova.

redovno šišanje za negovanu kosu

 

  1. Koristite ulje

Arganovo ulje je odličan proizvod za hidrataciju i negu kose; arganovo ulje iz REDKEN-ove „All Soft“ linije intenzivno hrani krtu i lomljivu kosu, a posebna formula je čini  mekšom i negovanom i posle sušenja, što je zimi naročito važno. Konsultujte se sa svojim frizerom oko tipa ulja jer neka mogu biti preteška za vaš tip kose. Koža glave je zimi naročito osetljiva zbog suvog vazduha i hladnoće, pa joj možete pomoći blagom masažom – koristite kokosovo ili maslinovo ulje; umasirajte ulje u kožu glave i ostavite da stoji dvadesetak  minuta. Isperite kosu blagim šamponom i mlakom vodom.

 

koristite ulja uz konsultaciju sa svojim frizerom

 

8. Temeljno sušenje                                            

Nikada ne izlaziti na hladan vazduh i niske temperature sa mokrom ili polu-suvom kosom! Vlažna vlas u dodiru sa hladnim vazduhom brže puca, a boja se takođe brže ispira. Možda je pametnije prati kosu uveče u zimskim mesecima kako biste izbegli mogućnost da u žurbi istrčite iz kuće sa vlažnom kosom.

negovana kosa

9. Kapa i šešir

Jedan od najboljih načina zaštite jesu kapa i šešir – štite kosu od vetra i kiše. Ako vas brine elektricitet i pucanje dlake, šeširi sa svilenom postavom su dobro rešenje.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ostavite komentar