Color Extend Magnetics Deep Attraction 250 ml – Maska za obojenu kosu

3.840,00 RSD sa PDV

Nema na zalihama

Redken Color Extend Magnetics maska, tretman koji se ispira za farbanu kosu. Formulisana sa kiselom pH 4.5-5.3. Hidrira suvu, oštećenu kosu. Daje sjaj i fleksibilnost.

Način upotrebe:

Nakon šamponiranja naneti na peškirom isfrotiranu kosu.
Ostaviti 3-5 minuta. Dobro isprati.
Koristiti najmanje jednom nedeljno umesto Color Extend Magnetics regeneratora.

U slučaju kontakta sa očima, odmah ih isperite.

Benefiti:

Color Extend Magnetics kiseo sistem pomaže balansiranju pH vrednosti kose. Ovaj sistem brine o tonalitetu i vibrantnosti boje između dva salonska servisa. Sadrži amino jone koji služe da zaključaju boju istovremeno jačajući vlakno.

Sastav:

Aqua / Water / Eau, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Zinc Gluconate, Quaternium-87, Stearyl Alcohol, Amodimethicone, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Parfum / Fragrance, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla, Isopropyl Alcohol, Trideceth-6, Poly(Linseed Oil), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Disodium Edta, Trideceth-5, Tocopherol, Glycerin, Benzyl Salicylate, Cetrimonium Chloride, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Trideceth-10, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Arginine, Serine, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Hydrolyzed Soy Protein, Glutamic Acid, Butylene Glycol, Acetic Acid, Hydrolyzed Vegetable Protein Pg-Propyl Silanetriol, Bambusa Vulgaris Sap Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Potassium Sorbate, Sorbic Acid

 

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!

Dodatne informacije

Tipovi kose

Farbana kosa, tretman za kosu