Redken Deep Clean

4.350,00 RSD sa PDV

Redken Deep Clean suvi šampon omogućava maksimalnu apsorpciju masnoće za sve tipove kose. Ovaj suvi šampon visokih performansi eliminiše višak ulja kako bi osvežio kosu, ostavljajući je da izgleda i da se oseća čistom. Koristite ga da osvežite kosu do četvrtog dana.

– Odličan za osvežavanje kose 3. i 4. dana od pranja
– Bez silikona, bez sulfata i bez talka
– Formula uključuje ključne sastojke pirinča i skroba tapioke za borbu protiv masnoće
– Apsorbuje teška ulja na svim tipovima kose
– Pruža osećaj hlađenja i dubokog čišćenja

Način upotrbe:

Naprskajte suvi šampon na najmasnije delove kose pri korenu i po celoj kosi sa udaljenosti od 15 do 20cm. Raznesite proizvod češljem kroz kosu kako biste dobili svež, čist osećaj, i uklonili sve ostatke.

Benefiti:

Odličan za osvežavanje kose 3. i 4. dana od pranja. Bez silikona, bez sulfata i bez talka. Formula uključuje ključne sastojke pirinča i skroba tapioke za borbu protiv masnoće. Apsorbuje teška ulja na svim tipovima kose. Pruža osećaj hlađenja i dubokog čišćenja.

 

Sastav:

ISOBUTANE ALCOHOL DENAT. DIMETHYLIMIDAZOLIDINONE RICE STARCH ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE PARFUM / FRAGRANCE ACRYLATES COPOLYMER MAGNESIUM CARBONATE VP/VA COPOLYMER ALPHA-ISOMETHYL IONONE LINALOOL HYDROXYCITRONELLAL HEXYL CINNAMAL T-BUTYL ALCOHOL CITRONELLOL GERANIOL DENATONIUM BENZOATE LIMONENE BENZYL ALCOHOL TETRAHEXYLDECYL ASCORBATE PANTHENOL AQUA / WATER / EAU ISOEUGENOL CINNAMYL ALCOHOL PENTYLENE GLYCOL RHODIOLA ROSEA ROOT EXTRACT

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!