Wind Blown 05 250 ml- Suvi šampon za kosu

2.780,00 RSD sa PDV

Kategorija:

Wind Blown 05 suvi završni sprej. Nivo fiksacije: srednji. Pruža volumen bez otežavanja, teksturu i nežan mat završni efekat za efekat vetra u kosi.

Način upotrebe

Dobro protresite. Naprskajte na suvu, stilizovanu kosu. OPASNOST – VEOMA ZAPALJIVI AEROSOL. Kontejner pod pritiskom: može da eksplodira ako se izlaže toploti. Držati dalje od izvora toplote, varnica, otvorenog plamena, vrućih površina. Zabranjeno pušenje. Ne prskati na otvoreni plamen ili drugi izvor paljenja. Ne probadati / probijati niti paliti, čak ni nakon upotrebe. Zaštititi od sunčeve svetlosti. Ne izlagati temperaturama koje su veće od 50°C. Držati van domašaja dece. Izbegavajte prskanje prema očima ili iritiranoj koži, kao i namerno udisanje. Ne koristite za bilo koju drugu svrhu osim one za koju je proizvod namenjen. Ne koristite u ograničenom prostoru.

Benefiti

Nivo fiksacije: srednji. Vazdušasta tekstura. Volumen bez otežavanja i bujnost. Mat finiš.

Sastojci

HYDROFLUOROCARBON 152A, ALCOHOL DENAT., BUTANE, CALCIUM CARBONATE, POLYVINYLCAPROLACTAM, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DIMETHICONE, DIMETHICONOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, CINNAMYL ALCOHOL, PARFUM/ FRAGRANCE (C159008/1)

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!

Dodatne informacije

Tipovi kose

Masna kosa, Stilizovanje, Volumen