Redken Quick Blowout sprej za kosu125ml

4.350,00 RSD sa PDV

Category:

Redken Quick Blowout je lagani spej za feniranje namenjen svim tipovima kose i teksture. Dvofazna formula koja jednim protresanjem omogućava negovanu, oblikovanu i sjajnu kosu bez otežavanja.

Omogućava brže feniranje.
Hrani i neguje.
Zaglađuje i daje sjaj.
Štiti od toplote do 230°C*.
Bogat miris sa notama citrusa, vanile i sandalovine.

Način upotrebe:

Dobro promućkati pre upotrebe i naneti od korena do krajeva kose.
Očešljati kosu, isfenirati i stilizovati po želji.

Benefiti:

Omogućava brže feniranje.
Hrani i neguje.
Zaglađuje i daje sjaj.
Štiti od toplote do 230°C*.
Bogat miris sa notama citrusa, vanile i sandalovine.

*Instrumentalni test

Sastav:

AQUA / WATER • TRISILOXANE • ISODODECANE • C12-15 ALKYL BENZOATE • LACTIC ACID • AMINOPROPYL TRIETHOXYSILANE • GLYCERIN • MAGNESIUM SULFATE • PARFUM / FRAGRANCE • POLYPROPYLSILSESQUIOXANE • PHENOXYETHANOL • PEG-14 DIMETHICONE • ETHYLHEXYLGLYCERIN • LINALOOL • COUMARIN • PROPYLENE GLYCOL • LIMONENE • CI 17200 / RED 33 • PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE • TOCOPHEROL

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!