Acidic Bonding Curls hidratantna krema za kovrdže 250ml

4.200,00 RSD sa PDV

Category:

Hidratantna krema za momentalno definisane i hidrirane kovrdže osnažene sastojcima za hidrataciju kovrdža. Formulisana sa skvalanom & uljem jojobe za hidrataciju i očuvanje oblika kovrdža.

Način upotrebe:

Nanesite na dlanove i protrljajte među njima, a zatim ravnomerno nanesite u sekcije vlažne kose do krajeva. Stilizujte po želji. Može da se nanese ponovo na suvu kosu kako bi se ukrotila kovrdžavost, ponovo definisale kovrdže i dodala hidratacija. U slučaju kontakta sa očima, odmah ih temeljno isperite.

Sastav:

AQUA / WATER / EAU • CETEARYL ALCOHOL • GLYCERIN • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • PERSEA GRATISSIMA OIL / AVOCADO OIL • BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 • TOCOPHERYL ACETATE • CAMELINA SATIVA SEED OIL • PHENOXYETHANOL • CETYL ESTERS • SODIUM BICARBONATE • ISOPROPYL ALCOHOL • PARFUM / FRAGRANCE • POLYQUATERNIUM-4 • PECTIN • SQUALANE • SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL / JOJOBA SEED OIL • SUCROSE • HEXYL CINNAMAL • LIMONENE • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • CITRONELLOL • GERANIOL • BENZYL ALCOHOL • LINALOOL • TOCOPHEROL • HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL • ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT / ROSEMARY LEAF EXTRACT

Benefiti:

Do 72 sata definicije* & 81% redukcije neželjenog frizz efekta**
*Potrošački test, 71 osoba, nakon upotrebe kreme** Instrumentalni test nakon korišćenja kreme

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!