Redken Acidic Color Gloss tretman 237ml

6.990,00 RSD sa PDV

Category:

Acidic Color Gloss Activated nega za kosu se zasniva na pH balansiranoj formuli sa limunskom kiselinom i uljem kajsije, koja kosi pruža intenzivan sjaj, kao nakon posete salonu.

Nacin upotrebe:

Za nedeljnu upotrebu nakon Acidic Color Gloss Šampona. Noseći odgovarajuće rukavice za jednokratnu upotrebu, nanesite Activated Glass Gloss negu na vlažnu kosu, ostavite da odstoji 5 minuta, isperite. Za dodatni osećaj negovane kose, pre ispiranja nanesite Acidic Color Gloss Regenerator, a zatim isperite. Sačekajte namanje 1 nedelju nakon usluge bojenja trajnom bojom ili toniranja. Ne preporučuje se korišćenje nakon izražajne polu-permanentne ili privremene boje.

Sastav:

PROPYLENE GLYCOL / HYDROGEN PEROXIDE / OLEYL ALCOHOL / PPG-2 BUTYL ETHER / LAURETH-2 /SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE / PEG/PPG-4/12 DIMETHICONE / COCAMIDE MIPA / AMODIMETHICONE /GLYCERIN /PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL /PARFUM / FRAGRANCE /DIMETHICONE /CARBOMER /LAURYL ALCOHOL /PPG-5-CETETH-10 PHOSPHATE /COCO-BETAINE /GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE

Benefiti:

• Do 3 dana staklastog sjaja*
• Intenzivan sjaj
• +76% sjajnija kosa**
• pH balansirana formula
• Do 3 dana zaglađene kose*
*zasnovano na potrošačkom testu, Acidic Color Gloss Glass Gloss tretman **Acidic Color Gloss šampon + Glass Gloss tretman u odnosu na neopranu bojenu kosu

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!