Redken Aciding Bonding Concentrate tečna maska 250ml

6.960,00 RSD sa PDV

Kategorija:

Redken Acidic Bonding Concentrate intenzivno negujuća tečna maska pruža duboku hidrataciju i dubinsku obnovuna svim tipovima i teksturama kose.

Za samo 5 minuta, ova maska se apsorbuje u vlas i ne deluje samo površinski, već popravlja ostećenja duboko u vlasi.

Formulisana našim najintenzivnijim kompleksom za negu, visokom koncentracijom katjonskog agensa i ulja za obnovu, ova maska nudi trenutno rasčešljavanje i zaglađenost, bez otežavanja.

Upotreba:

Koristiti kao zamenu za Acidic Bonding Concentrate regenerator jednom sedmično ili češće po potrebi.

Nakon šamponiranja, naneti na vlažnu kosu od sredina ka krajevima.

Ostaviti da deluje 5 minuta.

Dobro isprati.

U slučaju kontakta sa očima, odmah ih isprati.

Sastav:

AQUA / WATER / EAU, CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, DIMETHICONE, AMODIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, SODIUM CITRATE, GLYCERIN, CITRIC ACID, C15-19 ALKANE, DICETYLDIMONIUM CHLORIDE, PARFUM / FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, CETYL ESTERS, HYDROXYPROPYL GUAR, LIMONENE, TRIDECETH-6, DILAURYL THIODIPROPIONATE, CETRIMONIUM CHLORIDE, LINALOOL, CITRONELLOL, TRISODIUM HEDTA

Benefiti:

16% Conditioning Care Complex za osećaj hidrirane kose do 72h**
Sjaj 3 dana**
3x jača kosa*
14x lakše raščešljavanje*

* Instrumentalni test, nakon ABC tečne maske u poređenju sa klasičnim šamponom
**Bazirano na rezultatima testiranja potrošača, 59 ispitanika, 72h nakon upotrebe maske

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!