Redken Align 12 150 ml – Losion koji štiti i zaglađuje kovrdžavu i kosu sklonu lomljenju

2.860,00 RSD sa PDV

Out of stock

Category:

Align 12 zaštitni, osnažujući losion. Zaglađuje i štiti kosu. Losion koji štiti i zaglađuje kovrdžavu i kosu sklonu lomljenju. Pogodno za frniranje na ravno.

Načini upotrebe

Naneti na vlažnu kosu i isfenirati za zaglađenu, pravu kosu prirodnog izgleda. Koristiti presu za ekstra zaglađenost.

Benefiti

Nivo fiksacije: srednji. Zaglađuje i štiti kosu. Losion koji štiti
i zaglađuje kovrdžavu i kosu sklonu lomljenju.

Sastav:

AQUA / WATER, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, ALCOHOL DENAT., PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL, VINYL CAPROLACTAM/VP/DIMETHYLAMINOETHYL METHACRYLATE COPOLYMER, PETROLATUM, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARFUM / FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, POLYACRYLAMIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM BENZOATE, XYLOSE, DISODIUM EDTA, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LAURETH-7, TRIETHANOLAMINE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, CITRIC ACID (D161024/1)

Additional information

Tipovi kose

Debela dlaka, Farbana kosa, Kovrdžava kosa, Masna kosa, Normalna kosa, Stilizovanje, Suva kosa, Svi tipovi kose

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!