Redken EXTREME LENGTH TRIPLE ACTION

5.760,00 RSD sa PDV

Kategorija:

Redken Extreme Length Triple Action 5-minutna tretman maska za zdraviji izgled i negovaniji skalp, ojačava dužine i vidno smanjuje oštećene krajeve za dugu, jaku kosu. Formulisano sa našim najsnažnijim kompleksom za negu dužina, ova maska sadrži efikasne sastojke koji doprinose jačanju kose: biotin, niacinamid i ricinusovo ulje. Formula takođe sadrži kombinaciju katjonskih surfaktanata i glicerina za trenutnu transformaciju kose bez otežavanja.

NAČIN UPOTREBE:
Nakon upotrebe extreme length šampona, umasirajte u skalp i kosu i ostavite da deluje 3-5 minuta. (Ukoliko je kosa nadograđena, izbegavati dnanošenje maske na delove sa keratinom). Temeljno isprati.

U slučaju kontakta sa očima, odmah temeljno isprati.
Pogodna za sve tipove kose.
SASTAV:
AQUA / WATER / EAU • CETEARYL ALCOHOL • DIMETHICONE • GLYCERIN •
BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • PARFUM / FRAGRANCE • AMODIMETHICONE •
CETRIMONIUM CHLORIDE • ISOPROPYL ALCOHOL • NIACINAMIDE • RICINUS
COMMUNIS SEED OIL / CASTOR SEED OIL • SODIUM BENZOATE • MENTHOL •
LACTIC ACID • CAPRYLYL GLYCOL • DILAURYL THIODIPROPIONATE • BENZYL
BENZOATE • BIOTIN • LIMONENE • CARAMEL • BENZYL ALCOHOL • LINALOOL

BENEFITI:
Formulisana sa 6% Length Care Complex-om. Length Fortifying Complex sadrži biotin (vitamin).

– 2x jača kosa nakon samo jedne upotrebe*
– Vidno smanjuje oštećenja krajeva kose za 68%**
– Zdraviji izgled kose
– Smanjuje lomljenja kose na tri nivoa: skalpu, dužini i krajevima

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!