Redken Frizz Dismiss Shampoo 300ml – Šampon za neposlušnu kosu koja reaguje na vlagu

3.840,00 RSD sa PDV

Category:

Frizz Dismiss zaglađujući šampon za neposlušnu kosu.

Redken Frizz Dismiss šampon namenjen kosi sklonoj naelektrisanju. Nežno čisti, zaglađuje kosu i kontroliše naelektrisanje. Pogodan za farbanu kosu kada se koriste Frizz Dismiss šampon, kondicioner i Rebel Tame.

Način Upotrebe:

Nanesite na mokru kosu, umasirajte i isperite. U slučaju kontakta sa očima, odmah ih isperite.

Benefiti:

Formulisan sa 1% Smoothing Complex-om.
Smoothing Complex sadrži Babassu ulje.
Frizz Dismiss sistem pomaže u borbi protiv naelektrisanja i omogućava zaštitu od vlažnosti.

Sastav:

AQUA / WATER / EAU SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE SODIUM COCOAMPHOPROPIONATE COCAMIDE MIPA SODIUM LAUROYL SARCOSINATE GLYCOL DISTEARATE DECYL GLUCOSIDE PEG-150 DISTEARATE PPG-5-CETETH-20 DIMETHICONE PARFUM / FRAGRANCE SODIUM HYDROXIDE CITRIC ACID PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE PROPYLENE GLYCOL TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE ACRYLATES/BEHENETH-25 METHACRYLATE COPOLYMER SODIUM BENZOATE AMODIMETHICONE HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE CARBOMER TRIDECETH-10 BENZYL SALICYLATE BENZYL ALCOHOL LINALOOL PEG-100 STEARATE MAGNESIUM NITRATE STEARETH-6 PHENOXYETHANOL HEXYL CINNAMAL GERANIOL AMYL CINNAMAL

Additional information

Tipovi kose

Farbana kosa, Kovrdžava kosa, Svi tipovi kose

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!