Redken Powder Grip 03 7g- Puder za volumen

4.050,00 RSD sa PDV

Kategorija:

Redken Powder Grip – puder za volumen, i dalje ima istu sjajnu formulu, sada sa novim i unapređenim pakovanjem napravljenim od recikliranih materijala.

Sada je i stajling sve više usmeren ka održivom razvoju, sa još prepoznatljivijim portfoliom.
Pruža volumen i ima efekat matiranja.
Produžava efekat feniranja i priprema kosu za punđe.
Nivo fiksacije: srednji.

Način upotrebe

SAVET: Puder za gustu kosu je koncentrovana formula, tako da je potrebna samo mala količina da se postignu uočljivi rezultati. APLIKACIJA: Istresite malu količinu na ruke i prođite kroz kosu. Malu količinu istresite direktno na koren kose za dodatni volumen. Da biste dodali teksturu srednjim dužinama i krajevima, istresite puder ruke i prođite kroz kosu.

U kontaktu sa ocima odmah temeljno isprati.

Benefiti

Redkenov puder za volumen kreira teksturu i punoću srednje fiksacije.

Pruža volumen od korena za mat finiš, dobija se puniji i gušći efekat bez vidljivih ostataka proizvoda.

Sada možeš da kreiraš svoj stil samouvereno baš kakav želiš, u trenutku kada ti to želiš!
Stvara punoću i trenutnu mat teksturu dlake.
Nakon nanošenja dobija se osećaj gustine.

Sastav

SILICA SILYLATE [NANO] / SILICA SILYLATE, AQUA / WATER, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, CITRIC ACID, SODIUM MATTIFYING BENZOATE, POTASSIUM SORBATE (D169233/1)

 

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!

Dodatne informacije

Tipovi kose

Stilizovanje, Svi tipovi kose, Volumen