Redken Quick dry 18 400ml – Lak za kosu

4.050,00 RSD sa PDV

Category:

Quick Dry 18 lak za kosu. Nivo fikascije: jak. Brzosušeći sprej odmah pruža veći nivo držanja i blistav
sjaj.

Način upotreba

Dobro protresite, držite na udaljenosti od 20 cm do 30 cm i nanesite na suvu
kosu. Ponovo nanesite za veću kontrolu. OPASNOST – VEOMA ZAPALJIVI AEROSOL. Kontejner
pod pritiskom: može da eksplodira ako se izlaže toploti. Držati dalje od izvora toplote, varnica,
otvorenog plamena, vrućih površina. Zabranjeno pušenje. Ne prskati na otvoreni plamen
ili drugi izvor paljenja. Ne probadati / probijati niti paliti, čak ni nakon upotrebe. Zaštititi od
sunčeve svetlosti. Ne izlagati temperaturama koje su veće od 50°C. Držati van domašaja dece.
Izbegavajte prskanje prema očima ili iritiranoj koži, kao i namerno udisanje. Ne koristite za
bilo koju drugu svrhu osim one za koju je proizvod namenjen. Ne koristite u ograničenom
prostoru.

Benefiti

Maksimalna kontrola. Čvrstina i visoki sjaj. Brzosušeća formula kontroliše i upotpunjava bilo koji stil. Zdravi sjaj i dugotrajna kontrola. Neodoljiv miris sa cvetom narandže, jasmina i sandalovine.

Sastav

ALCOHOL DENAT., HYDROFLUOROCARBON 152A, DIMETHYL ETHER, AQUA / WATER / EAU, OCTYLACRYLAMIDE/ ACRYLATES/ BUTYLAMINOETHYL METHACRYLATE COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANOL, PARFUM / FRAGRANCE, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, AMYL CINNAMAL, LIMONENE, CITRONELLOL, CINNAMYL ALCOHOL, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, EUGENOL (D175789/1)

 

Additional information

Tipovi kose

Stilizovanje, Svi tipovi kose

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!