Acidic Bonding Curls krema bez ispiranja 250ml

6.990,00 RSD sa PDV

Category:

Krema bez ispiranja formulisana sa Curl-Bond tehnologijom (Limunska kiselina + Urea + Glicin). Formula bez silikona za prirodan osećaj hidrira i povećava elastičnost kovrdže*.
*Potrošački test nakon šampona, regeneratora i kreme bez ispiranja

Nacin upotrebe:

Koristite kao potpunu rutinu sa šamponom i regeneratorom. Nanesite na čistu, vlažnu kosu. Ne ispirajte. Stilizujte kosu kako želite. U slučaju kontakta sa očima, odmah ih temeljno isperite.

Sastav:

AQUA / WATER / EAU • SORBITOL • CETEARYL ALCOHOL • GLYCERIN • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • PERSEA GRATISSIMA OIL / AVOCADO OIL • BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 • TOCOPHERYL ACETATE • CAMELINA SATIVA SEED OIL • PHENOXYETHANOL • HYDROXYETHYL UREA • CETYL ESTERS • PARFUM / FRAGRANCE • ISOPROPYL ALCOHOL • POLYQUATERNIUM-37 • SODIUM CITRATE • POLYQUATERNIUM-4 • PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE • CITRIC ACID • PECTIN • LIMONENE • PPG-1 TRIDECETH-6 • GLYCINE • SUCROSE • LINALOOL • ACRYLATES/STEARYL METHACRYLATE COPOLYMER • SORBITAN OLEATE • CITRONELLOL • CITRAL • EUGENOL • EDTA • TOCOPHEROL • HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL • ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT / ROSEMARY LEAF EXTRACT

Benefiti:

84% manje neželjenog frizz efekta do 96 sati*
12x lakše raščešljavanje*
Do 96 sati sjajne i definisane kovrdže**
Zaštita od toplote do 230°C*

* Instrumentalni test nakon korišćenja kreme bez ispiranja
** Potrošački test nakon šampona, regeneratora i kreme bez ispiranja

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!