Acidic Bonding Curls regenerator 300ml

4.560,00 RSD sa PDV

Kategorija:

Regenerator obnavlja unutrašnje veze* i obnavlja unutrašnju snagu kovrdža*. Formulisan je sa Curl-Bond tehnologijom (Limunska kiselina + Urea + Glicin). Formula bez silikona*** hidrira + povećava elastičnost kovrdže**
*Instrumentalni test nakon 6 korišćenja šampona, regeneratora i kreme bez ispiranja u odnosu na stanje kose pre korišćenja
** Potrošački test nakon šampona, regeneratora i kreme bez ispiranja
*** Za prirodan osećaj

Nacin upotrebe:

Koristite kao potpunu rutinu sa šamponom i tretmanom koji se ne ispira. Nakon šamponiranja, nanesite na mokru kosu i isperite. U slučaju kontakta sa očima, odmah ih temeljno isperite.

Sastav:

AQUA / WATER / EAU • CETEARYL ALCOHOL • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • SORBITOL • GLYCERIN • COCOS NUCIFERA OIL / COCONUT OIL • ISOPROPYL MYRISTATE • DISTEAROYLETHYL DIMONIUM CHLORIDE • HYDROXYETHYL UREA • OCTYLDODECANOL • ISOPROPYL ALCOHOL • PARFUM / FRAGRANCE • SODIUM CITRATE • PHENOXYETHANOL • CITRIC ACID • POTATO STARCH MODIFIED • LIMONENE • GLYCINE • HYDROXYPROPYL GUAR • LINALOOL
Close

Benefiti:

Izgled intenzivno negovanih kovrdža do 96 sati*
91% potvrdilo je da kosa izgleda zdravije* + definisan izgled kovrdža nakon 1 upotrebe*
Formula bez silikona** hidrira + povećava elastičnost kovrdže*
85% manje neželjenog frizz efekta do 96 sati***
11x lakše raščešljavanje***

* Potrošački test nakon šampona, regeneratora i kreme bez ispiranja
** Za prirodan osećaj
*** Instrumentalni test nakon šampona, regeneratora i kreme bez ispiranja u odnosu na stanje kose pre korišćenja

 

 

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!