Redken Color Extend Blondage Conditioner 250ml – Regenerator za toniranje plave kose

4.530,00 RSD sa PDV

 

Redken Color Extend Blondage regenerator sa ljubičastim pigmentima za plavu ili izbeljenu kosu, ishranjuje i povećava zaglađenost i sjaj. Ojačavaju plavu kosu za manje lomljenja.

Način upotrebe:

Koristiti kao sistem sa Color Extend Blondage šamponom. Naneti nakon šamponiranja noseći prijanjajuće rukavice. Ostaviti 3-5 minuta. Dobro isprati. U slučaju kontakta sa očima, odmah ih isprati.

*preporučuje se nošenje prijanjajućih rukavica prilikom apliciranja

Benefiti:

Color Extend Blondage sistem sa ljubičastim pigmentima pomaže za momentalnu neutralizaciju neželjenih žutih podtonova kod plave kose.

VIOLET PIGMENTI
Suprodstavljaju se žutom podtonu za vidljivo čistiju plavu boju.
Prilagođeni tonovi za svaki nivo plave.

TROSTRUKO KISEO PROTEINSKI KOMPLEKS
Ojačava dlaku i povećava elastičnost za manje lomljenja.
Dubinski neguje, zaglađuje kutikulu i daje sjaj, povećava mogućnost oblikovanja.

 

Sastav:

AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCO- BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, COCAMIDE MIPA, SODIUM LAURYL SULFATE, PARFUM / FRAGRANCE, AMODIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, POLYQUATERNIUM-7, POLYQUATERNIUM-10, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, CI 60730 / ACID VIOLET 43, SALICYLIC ACID, CARBOMER, BHT, TRIDECETH-6, LINALOOL, ARGININE, GLUTAMIC ACID, SERINE,HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, CETRIMONIUM CHLORIDE, COUMARIN, SODIUM ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID

 

 

Additional information

Tipovi kose

Farbana kosa

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!