Redken Acidic Color Gloss šampon 300ml

4.830,00 RSD sa PDV

Category:

Acidic Color Gloss šampon, ima optimizovan pH nivo (5.0 – 5.6), nežno čisti, omogućava zaštitu sjaja i negu boje kose.

Nacin upotrebe:

Koristiti zajedno sa regeneratorom iz iste kolekcije. Naneti na vlažnu kosu. Utrljati. Isprati.

Sastav:

AQUA-WATER / SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE / GLYCERIN / COCAMIDOPROPYL BETAINE / GLYCOL DISTEARATE / PEG-150 DISTEARATE / SODIUM LAUROYL SARCOSINATE / PROPYLENE GLYCOL / COCAMIDE MIPA / HEXYLENE GLYCOL / PARFUM-FRAGRANCE / CITRIC ACID / SODIUM HYDROXIDE / SODIUM CHLORIDE / SODIUM BENZOATE / PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE / COCO-BETAINE / HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE / PEG/PPG-4/12 DIMETHICONE / SALICYLIC ACID / CARBOMER / AMODIMETHICONE / LIMONENE / BENZOIC ACID / POLYQUATERNIUM-7 / TOCOPHEROL / LINALOOL / BENZYL SALICYLATE / BENZYL ALCOHOL / ALPHA-ISOMETHYL IONONE / TRIDECETH-6 / GLYCINE SOJA OIL-SOYBEAN OIL / ARGININE / SERINE / GLUTAMIC ACID / CETRIMONIUM CHLORIDE / PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE (Z70028035/1)

Benefiti:

• Blago, nežno čisti
• Izgled i osećaj momentalne revitalizacije
• Zaštita boje i sjaj kao u salonu za bojenu i toniranu kosu

Brand

Redken

Brend je osnovan 1960. godine od strane glumice Paole Kent i Džeri Redinga. Ideja je potekla iz razloga što je Paola bila dosta osetljiva na kozmetičke proizvode koje je koristila na setovima. Shvatila je da želi da pomogne svim ljudima koji imaju problem sa kosom i temenom, pa je stvorila profesionalni brend bogat proizvodima koji su nežni, ali delotvorni. Brend nudi proizvode za koloraciju, teksturu i stajling. Kompanija dosta ulaže i u edukaciju frizera širom sveta učeći ih kako da pravilno koriste njihove proizvode na način da oni budu efektniji. Glavni edukacioni centar je u Njujorku u srcu Menhetena. Često organizuju i brojne seminare koji su korisnicima dostupni i online. Do 1980. godine Redken je bio popularan u 13 zemalja u svetu. 1993. godine L'oreal je kupio kompaniju Redken. Danas je brend prisutan u preko 43 zemlje. Jedan je od najpoznatijih brendova ikada!